Jak postupovat při nepovedené platbě přes platební bránu GoPay

V případě, že se vám nepovedlo zaplatit přes platební bránu GoPay, můžete využít nového platební odkazu, který vám je zaslán v emailu spolu s potvrzením objednávky.

 

1. Příčiny nejčastějších nepovedených plateb si můžete přečíst zde:

https://www.gopay.com/blog/15-nejcastejsich-duvodu-proc-nejde-zaplatit-na-internetu/

 

2. V případě, že jste nebyli připuštěni k zadání vašich bankovních údajů s informací "Platba byla zamítnuta, zvolte prosím jinou platební metodu", jde o chybu, která občas nastane u zákazníka v prohlížeči.

Některá rozšíření v prohlížeči, nebo cookies a další soubory mohou platbu blokovat. Mezi nejčastější rozšíření, která platbu blokují, jsou blokátory reklam (AdBlock, apod) a používání VPN ochrany (změna IP adresy). Můžete tedy zkusit:

  • vypnout změnu IP adresy ve vašem VPN produktu
  • dočasně vypnout blokátor reklam ve vašem prohlížeči
  • smazat v prohlížeči soubory cookies pro stránku www.gopay.com a www.spolusoft.cz
  • Následně je potřeba provést opětovné načtení webu pomocí klávesové zkratky Ctrl+Shift+R
  • Poslední variantou je provést platbu v jiném prohlížeči nebo anonymním okně, případně na jiném zařízení.

Pokud neumíte vyzkoušet některou z uvedených metod, kontaktujte mě na telefonu, nebo na chatu (na webu vpravo dole, návod vám vysvětlím.)

 

Druhou variantou, v případě, že výše uvedené postupy nepomohou, je zaplatit bankovním převodem s dnešním datumem splatnosti. Pokud na doručení spěcháte, napište mi po platbě do chatu a zašlete mi screenshot obrazovky, či mi zašlete potvrzení o odeslané platbě z vašeho internetového bankovnictví. Mohu pak objednávku expedovat, jakoby byla zaplacená, v případě elektronických licencí do pár minut.

Více pro vás, vzhledem k tomu, že využívám externího dodavatele eshopového řešení, tedy nespravuji napojení na platební bránu a současně neznám přesnou konfiguraci vašeho prohlížeče, nemohu udělat.

 

Jak vytvořit snímek obrazovky?

Snímek obrazovky vytvoříte stisknutím kláves WINDOWS (vlevo mezi CTRL a ALT)+SHIFT+S. Po stisknutí klávesy se vám spustí aplikace "Výstřižky", kde vyberete potvrzení o zadání platby a uložíte do vašeho zařízení.