Jak postupovat při nepovedené platbě přes platební bránu GoPay

V případě, že se vám nepovedlo zaplatit přes platební bránu GoPay, můžete využít nového platební odkazu, který vám je zaslán v emailu spolu s potvrzením objednávky..

Při použití opětovné platby přes platební bránu GoPay můžete využít i jinou platební metodu, než původně zvolenou (platba kartou, rychlý bankovní převod, ApplePay, GooglePay, PayPal).

Pokud vám platební brána GoPay propsala hlášku "Platba byla zamítnuta, zvolte prosím jinou platební metodu", aniž by byl problém na vaší straně (např. z důvodu nedostatku financí na účtu či překročeném limitu na kartě), před opakováním platby postupujte podle těchto kroků:

1. Pokud používáte Adblock, nebo jiné blokátory reklam, pozastavte je. Aktualizujte stránku pomocí tlačítka F5.

2. Otevřete ve vašem prohlížeči NASTAVENÍ > COOKIES > zde smažte všechny data cookies pro web www.spolusoft.cz a www.gopay.cz a potvrďte. Následně by měl platební odkaz fungovat.

3. V případě, že to nepomůže, vyzkoušejte jiný prohlížeč, případně v aktuálním prohlížeči vytvořte objednávku v "Anonymním okně" - otevírá se přes možnosti prohlížeče

4. V případě, že ani jedna z předchozích variant nepomůže mě prosím kontaktujte, případně zaplaťte klasickým bankovním převodem. Bankovní údaje najdete v emailu o potvrzení objednávky. U dané platební metody problém nemůže nastat.

 

Za komplikace se omlouvám. Současně bych vás rád poprosil o spolupráci a zaslání snímku obrazovky (vytvoříte stisknutím kláves WINDOWS (vlevo mezi CTRL a ALT)+SHIFT+S. Po stisknutí klávesy se vám spustí aplikace "Výstřižky", kde vyberete na obrazovce danou chybu, uložíte obrázek a pošlete ho na mail info@spolusoft.cz spolu s popisem, jak chyba vznikla. Tím pomůžete k jejímu odstranění. Děkuji.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení