Jak nakupovat?
Mohu v jedné objednávce nakoupit elektronické i krabicové produkty?
Ano. V tomto případě ovšem nelze využít platby na dobírku.
Co jsou to elektronické licence?
Jde o licence doručované elektronicky - v tomto případě na email, který zadáte při tvorbě objednávky. Tím se liší od krabicových verzí, kde je produkt zaslán poštou.
Výhodou elektronické licence je možnost doručení už do 5 minut po zaplacení (více v sekci Doprava a platba), současně neplatíte za poštovné. Elektronické licence se od krabicových verzí produktů nijak neliší. Krabicové verze programů v dnešní době obvykle už neobsahují disk, obsahují pouze produktovou kartu s licenčním kódem a návodem pro aktivaci. Produkt je ke stažení z internetu, z oficiálního webu výrobce.
Některé produkty vyžadují registraci účtu na webu výrobce - skrze daný účet pak spravujete svojí licenci a danou službu. Taková registrace je zdarma a váže se na vaší emailovou adresu.
Jak probíhá nákup elektronicky doručovaných licencí?
Uplně stejně jako nákup fyzických produktů, s tím rozdílem, že doručení je na email, který zadáte při tvorbě objednávky. Elektronické produkty jsou předem napárované na způsob dopravy "digitální doručení".
Jak aktivuji zakoupenou licenci?
S každým produktem obdržíte jednoduchý návod, jak produkt aktivovat. V návodu najdete odkaz na stránky výrobce, kde si lze stáhnout instalační program produktu a postup pro aktivaci licence.
Dostanu od vás technickou podporu v případě problémů s produktem?
Pochopitelně ano. Při problémech s instalací či aktivací klíče nabízim podporu pomocí zpráv (text chat vpravo dole), telefonicky, či skrze sdílení obrazovky. Nemáte-li neomezený mobilní tarif, mohu vám zavolat, abyste zbytečně neutráceli za kredit.